lunes, 1 de diciembre de 2008

La família

Post del professor


Una família es compón per 4 o 5 membres. Entre els membres té que haver-hi comprensió i enteniment, a més de confiança i respecte.
Les dates mes propicies per a la comunicació familiar poden ser a Nadal, setmana santa, als aniversaris etc.. ja que les famílies solen ajuntar-se per aquestes festes senyalades.
En el meu cas tinc millor relació amb la meva mare ja que el meu pare desgraciadament no es aquí...
Crec que els fills són importants ja que son teus de la teva creació i a més serán els encarregats de portar altre generació al món.
Per a mi el nombre ideal de fills són 1 o 2 ja que més son molta responsabilitat.
L'educació dels fills ha de ser una mica lliure i donar-lis espai, quan arriba l'adolescència que és una época de risc per les amistats, les ganes de sortir, etc...
tenen que ser menys permissius per molt que ens molesti als joves d'avui en dia, però no impossar moltissim les seves lleis ja que quasi tots els joves tendeixen a no respectar les normes.
Els pares tenen com a responsabilitat l'educació dels seus fills ja que la que rebin serà com actuin el dia de demà, els fills han de respectar els seus pares i complir les seves normes i poc a poc anant agafant llibertat.
No hi ha distinció de sexes,tots som iguals i a la meva família tots fem el mateix.
Poden haver varies raons per la qual una família sigués monoparental, no crec que sigui un problema almenys hi ha una persona responsable a càrrec dels seus fills, el problema seria que no ho sigués de responsable.
Les parelles homosexuals no em semblen cap problema crec que l'amor i l'educació es pot donar igual siguent home o dona.
Els pares separats tenen dret a separar les seves vides per les raons que siguin però els fills poden sofrir moltissim i això no ho veig bé.
No fa falta casar-se per formar una família, tinc el cas dels meus pares.
És important per què és un gran pilar que aguanta la teva vida, si no estiguessin estaries sol per molts amics que tinguessis, a vegades no li donem importància però sense els teus germans o pares no series com ets.
Estic contenta amb la meva família per que tinc una gran mare i unes grans germanes encara que ens enfadem a vegades però després no importa.
No tinc prohibicions, poc a poc he anat aconseguint que em deixin sortir de festa cap de setmana si cap de setmana no, però a part d'aixó no res.
Prefereixo no mirar cap al futur i viure el present ja que el que hagi de venir
vindrà.


1 comentario:

salvi dijo...

Com ja he comentat als altres companys, tots coincidim en la importància de la família en el seu paper educatiu i de suport moral. La redacció està bé i, sobretot, es veu que tens les idees clares sobre el tema.

salvi